I sensori di pressione sò un cumpunente vitale in parechje industrii, chì furnisce l'abilità di misurà in modu precisu è affidabile a pressione in diverse applicazioni. Un tipu di sensori di pressione chì hà guadagnatu pupularità in l'ultimi anni hè u sensoru di micro-melt di vetru, chì hè statu sviluppatu prima da l'Istitutu di Tecnulugia di California in u 1965.
U sensoru di micro-melt di vetru presenta una polvera di vetru d'alta temperatura sinterizzata nantu à a parte posteriore di una cavità d'acciaio à pocu carbonu 17-4PH, cù a cavità stessa fatta di acciaio inox 17-4PH. Stu disignu permette una sovraccarica di alta pressione è una resistenza efficace à i scossa di pressione brusca. Inoltre, pò misurà fluidi chì cuntenenu una piccula quantità di impurità senza bisognu di oliu o diaframmi d'isolazione. A custruzzione in acciaio inox elimina a necessità di O-rings, riducendu u risicu di periculi di liberazione di temperatura. U sensoru pò misurà finu à 600MPa (6000 bar) in cundizioni d'alta pressione cù un pruduttu massimu d'alta precisione di 0,075%.
Tuttavia, a misurazione di picculi intervalli cù u sensoru di micro-melt di vetru pò esse sfida, è hè generalmente utilizatu solu per a misurazione di intervalli sopra 500 kPa. In l'applicazioni induve l'alta tensione è a misurazione d'alta precisione sò necessarie, u sensoru pò rimpiazzà i sensori tradiziunali di pressione di siliciu diffusa cù una efficienza ancu più grande.
I sensori di pressione basati in a tecnulugia MEMS (Micro-Electro-Mechanical Systems) sò un altru tipu di sensori chì hà guadagnatu pupularità in l'ultimi anni. Questi sensori sò fatti aduprendu strain gauges di silicone di dimensioni micro / nanometriche, chì offrenu una alta sensibilità di output, rendimentu stabile, produzzione affidabile in batch, è bona ripetibilità.
U sensoru di micro-melt di vetru usa tecnulugia avanzata induve u strain gauge di siliciu hè sinterizatu nantu à u corpu elasticu in acciaio inox 17-4PH dopu chì u vetru hè funnutu à temperature sopra 500 ℃. Quandu u corpu elasticu subisce una deformazione di cumpressione, genera un signalu elettricu chì hè amplificatu da un circuitu di amplificazione di compensazione digitale cù un microprocessore. U signale di output hè allora sottumessu à una compensazione di temperatura intelligente cù u software digitale. Durante u prucessu di pruduzzione standard di purificazione, i paràmetri sò strettamente cuntrullati per evità l'influenza di a temperatura, l'umidità è a fatica meccanica. U sensoru hà una risposta d'alta frequenza è una larga gamma di temperatura operativa, assicurendu stabilità à longu andà in ambienti industriali duri.
U circuitu di compensazione di temperatura intelligente divide i cambiamenti di temperatura in parechje unità, è a pusizione zero è u valore di compensazione per ogni unità sò scritti in u circuitu di compensazione. Durante l'usu, sti valori sò scritti in a strada di output analogica chì hè affettata da a temperatura, cù ogni puntu di temperatura hè a "temperatura di calibrazione" di u trasmettitore. U circuitu digitale di u sensoru hè cuncepitu currettamente per trattà fattori cum'è a frequenza, l'interferenza elettromagnetica è a tensione di surge, cù una forte capacità anti-interferenza, una larga gamma di alimentazione è a prutezzione di polarità.
A camera di pressione di u sensoru di micro-melt di vetru hè fatta di acciaio inox 17-4PH impurtatu, senza O-rings, saldature o fughe. U sensoru hà una capacità di sovraccarichi di 300% FS è una pressione di fallimentu di 500% FS, chì u rende ideale per l'applicazioni di sovraccarichi à alta pressione. Per pruteggià contr'à i scossa di pressione brusca chì ponu accade in i sistemi idraulichi, u sensoru hà un dispositivu di prutezzione damping integratu. Hè largamente utilizatu in l'industrii pisanti cum'è a machina di ingegneria, l'industria di l'utensili, a metallurgia, l'industria chimica, l'industria di l'energia, u gasu d'alta purezza, a misurazione di a pressione di l'idrogenu è a machina agricula.
Tempu di post: Apr-19-2023