page_banner

prudutti

XDB100 Sensore di Pressione Ceramica Monoliticu Piezoresistive

Descrizione breve:

I sensori di pressione ceramica serie YH18 è YH14 utilizanu materiale ceramicu speciale è prucessi di fabricazione avanzati. Sò presentati cù una resistenza di corrosione eccezziunale, una dissipazione efficace di u calore, una elasticità ottimale è un insulamentu elettricu affidabile. In u risultatu, più è più clienti sceglienu sensori di pressione di ceramica cum'è una alternativa superiore à i cumpunenti di pressione meccanica è basati in silicone tradiziunali.


  • Sensore di pressione ceramica monolitica piezoresistiva XDB100 1
  • Sensore di pressione ceramica monolitica piezoresistiva XDB100 2
  • Sensore di pressione ceramica monolitica piezoresistiva XDB100 3
  • Sensore di pressione ceramica monolitica piezoresistiva XDB100 4
  • Sensore di pressione ceramica monolitica piezoresistiva XDB100 5
  • Sensore di pressione ceramica monolitica piezoresistiva XDB100 6

Detail di u produttu

Tags di u produttu

Features

● Eccellente stabilità à longu andà

● Cumpensazione di temperatura efficace

Applicazioni tipiche

● Industria

● Valve, trasmette, chimichi, ingegneria petrochimica, calibre clinicu etc.

aqsu1atq2bs
svzfj5sinas
cgubvxs4zf3

Parametri tecnichi

Gamma di pressione

0~600bar (opzionale)

Dimensione

φ(18/13,5)×(6,35/3,5) mm

Pressione di burst

1.15 ~ 3 volte (i intervalli varianu)

Tensione di alimentazione

0-30 VDC (max)

Impedenza di a strada di u ponte

10 KΩ ± 30 %

Output di gamma completa

≥2 mV/V

Temperature di funziunamentu

-40 ~ + 135 ℃

Temperature di almacenamiento

-50 ~ + 150 ℃

Precisione generale (lineare + isteresi)

≤±0,3% FS

Dérive de température (zéro et sensibilité)

≤±0,03% FS/℃

Stabilità à longu andà

≤±0,2% FS/annu

Ripetibilità

≤±0,2% FS

Offset zero

≤±0,2 mV/V

Resistenza d'insulazione

≥ 2 KV

Stabilità à longu andà à u puntu zero @ 20 ° C

± 0,25% FS

Umidità relativa

0 ~ 99%

Cuntattu direttu cù materiali liquidi

96% Al2O3

Pesu netu

≤ 7 g (standard)

 

Mudellu
Mudellu
Mudellu
Mudellu
Mudellu
Mudellu

Notes

1. Quandu si stallanu u core di u sensoru di ceramica, hè impurtante per fucalizza nantu à a stallazione di a sospensjoni. A struttura deve include un anellu di pressione fissu per limità a pusizione di u core di u sensoru è assicurà a distribuzione uniforme di stress. Questu aiuta à evità variazioni in u stress di muntagna chì pò esse risultatu da diversi travagliadori.

2. Prima di saldatura, eseguite una inspeczione visuale di u sensor pad. Se l'ossidazione hè presente nantu à a superficia di u pad (turnendu u scuru), pulite u pad cù una gomma prima di saldatura. A mancata di fà cusì pò esse risultatu in una scarsa output di signale.

3. Quandu salda i fili di piombo, aduprate una tavula di riscaldamentu cù un cuntrollu di temperatura stabilitu à 140-150 gradi. U ferru di saldatura deve esse cuntrullatu à circa 400 gradi. U flussu à base d'acqua, senza risciacquare pò esse usatu per l'agulla di saldatura, mentre chì a pasta di flussu pulita hè cunsigliatu per u filu di saldatura. I giunti di saldatura duveranu esse lisci è senza bave. Minimizà u tempu di cuntattu trà u saldatore è u pad, è evite micca di lascià u saldatore nantu à u sensor pad per più di 30 seconde.

4. Dopu a saldatura, se ne necessariu, pulisce u flussu residuale trà i punti di saldatura cù una piccula spazzola cù una mistura di 0,3 parte di etanol assolutu è 0,7 parte di purificatore di circuiti. Stu passu aiuta à prevene u flussu residuale da generà capacità parasita per l'umidità, chì puderia influenzà a precisione di u signale di output.

5. Cunduce a rilevazione di u signale di output in u sensoru saldatu, assicurendu un signalu di output stabile. Se u saltu di dati si trova, u sensoru deve esse ri-saldatu è riunitu dopu avè passatu a rilevazione.

6. Prima di calibre u sensoru post-assemblea, hè impurtante sottumessu à i cumpunenti assemblati à u stress per equilibrà u stress di l'assemblea prima di a calibrazione di u signale.

Di genere, u ciculu di temperatura alta è bassa pò esse impiegatu per accelerà l'equilibriu di u stress di cumpunenti dopu u prucessu di espansione è cuntrazione. Questu pò esse ottenutu sottumettendu i cumpunenti à una gamma di temperatura di -20 ℃ à 80-100 ℃ o a temperatura di l'ambienti à 80-100 ℃. U tempu d'insulazione à i punti di temperatura alta è bassa deve esse un minimu di 4 ore per assicurà risultati ottimali. Se u tempu d'insulation hè troppu cortu, l'efficacità di u prucessu serà cumprumessa. A temperatura di u prucessu specificu è u tempu d'insulazione pò esse determinate per sperimentazione.

7. Evite graffià u diafragma per prevene u dannu potenziale à u circuitu internu di u core di u sensoru ceramicu, chì puderia esse un rendiment inestabile.

8. Esercite cun prudenza durante a muntagna per prevene ogni impattu meccanicu chì puderia causà malfunctioning di u core sensu.

Per piacè nutate chì i suggerimenti sopra per l'assemblea di sensori ceramichi sò specifichi per i prucessi di a nostra cumpagnia è ùn ponu micca necessariamente serve cum'è standard per i prucessi di produzzione di i clienti.

Infurmazioni di ordine

XDB100

  • Previous:
  • Next:

  • Lasciate u vostru Messaghju

    Lasciate u vostru Messaghju